שמש, ים ונדל”ן איכותי – ההשקעות של אושרי גבאי באילת

החופים של אילת הם מהמקומות הכי מדהימים ויפים שיש לנו במדינת ישראל. זה הוא מקום שמביא את השקט ובמקביל יוצר את המסיבה הכי חמה והכי צעירה בעיר, שאנחנו יכולים להציע לאורחים ולתיירים שמגיעים לאילת ויוצאים לסביבה לבילוי לילי. ברמת העיקרון, כדי לפתח את העסק הזה שנקרא נדל”ן באילת, אנשי מקצוע מיומנים כמו אושרי גבאי, חושבים בצורה לא שגרתית בדרך להקמה של פרויקטים בעלי משמעות לחיים בעיר תיירות חיה ופועמת. בכדי להבין עד כמה החיים באילת השתנו בזכות השירותים של אנשי הצוות של אושרי גבאי, צריך לבחון את השינויים שעברה אילת בעיניים של פרויקטים קיימים.

שלושה פרויקטים חדשניים של אושרי גבאי באילת!

שלושת הפרויקטים הכי חמים של אושרי גבאי באילת בשנים האחרונות הם:

  1. שאטו בר מסעדה, אשר הוקם על גבי אזור עיר המלכים לשעבר במרכז העיר אילת. פרויקט יוקרתי ושאפתני המבקש ליצור סביבת בילוי שמתאימה לכולם.
  2. מועדון הלילה סלינה, שנמצא תחת כיפת השמיים ויוצר אווירה בלתי נשכחת לחגיגות מיוחדות עד אור הבוקר.
  3. מיה ביץ חוף ומסעדה בהקמה, שהוא גם פרוייקט הדגל של אושרי גבאי באילת, נותן את התוספת האולטימטיבית לחוויית הבילוי בקיץ הישראלי בעיר התיירות הטובה ביותר במזרח התיכון.

כל אחד ואחד מהפרויקטים על האלו, מספר את הסיפור של אילת התיירותית בשנת 2020. עם רצון ליצור חוויה יוקרתית, ונכונות להשקיע עד הפרטים הקטנים ביותר.

איך מצליחים להצליח – עבודה סיזיפית היא תהליך אמיתי

כדי להביא לכדי שלמות כל פרוייקט, אושרי גבאי ולצוות חברת ברקה השקעות ואחזקות בע”מ, נותנים דרור למחשבות יצירתיות ועובדים באופן שזיפי על מנת לייצר את התנאים המושלמים ליצירת הפרויקט. כל תהליך העבודה מבוסס על ניסיון רב שנים אשר צוואר אושרי גבאי בתחום, והוא זה אשר מכתיב את הטון. בין שמדובר על התאמה של מיקום הנכס ובין שמדובר על חשיבה בנושאים אסטרטגיים, ההשפעות האלו יוצרות את הנכסים האטרקטיביים ביותר שיש לאילת להציע בשנים האחרונות לתיירים ולתושבים כאחד.

צור קשר